Короткий опис (реферат):
Стаття розкриває сучасне поняття здорового способу життя, його аспекти.
Надається короткий аналіз сучасного стану здоров‟я молоді України, основних
складових здорового способу життя, напрямків, що стосуються укріплення здоровʼя. В
статті наводяться посилання на законодавчі акти, та державні заходи щодо проблем
укріплення здоровʼя населення, а також пропонуються шляхи впливу на формування
здоровязберігаючої компетенції майбутніх педагогів.
Сучасний етап формування здорового життєздатного покоління визначається
соціальною політикою держав. Питання збереження здоров‟я ніколи не втратить своєї
актуальності. Серед всіх цінностей, що людина визначає за своє життя, найвагоміше
місце займає її здоров‟я та здоров‟я її дітей. Все що стосується підтримки, зміцнення,
застосування різних технологій спрямованих на збереження здоров‟я, з давніх часів
привертає увагу людства і до теперішнього часу є досить актуальним. Налагодити
стосунки між урядом і особистістю через різноманітні громадські організації, навчальні
заклади, структурні об‟єднання, здійснювати Концепцію загальнодержавної цільової
соціальної програми «Формування здорового способу життя молоді України» повинен
компетентний педагог, викладач. І, вразі готовності до ефективної професійної
діяльності, ми зможемо розраховувати на здорове, успішне суспільство нашої країни.
Сучасна статистика досить сумна, оскільки свідчить про велику кількість
соматичних відхилень, які придбані дітьми і студентами під час навчання.
Здоров‟язбережувальна компетенція, основа професійної підготовки вчителів, проблема
першочергової важливості вищої освіти сьогодення. Суспільство потребує нового
спеціаліста, здатного втілити практичний досвід у галузі здоровʼязбереження. Саме
компетентнісний підхід у підготовці майбутніх вчителів формує нові технології в освіті
та вирішує суперечності між соціальним замовленням та недостатнім рівнем
сформованості здоровʼязбережувальної компетентності.
Суть розробки, основні результати:
The article reveals the modern concept of a healthy way of life, its aspects. A brief
analysis of the current state of health of Ukrainian youth, the main components of a healthy
lifestyle, and directions concerning the strengthening of health is given. The article refers to
legislative documents, and state actions on problems of strengthening the health of the
population. The ways of influencing the formation of health-saving competence of future
teachers are offered.
The modern-day stage in the formation of a healthy, viable generation is determined by
the social policy of states. The world community has already defined common views and
requirements for the formation of health care through a number of documents and regulatory
acts to promote the introduction of a healthy lifestyle. The issue of maintaining health will never
lose its relevance. Among all the values that a person defines during his life, a significant place
is occupied by his health and the health of his children. All that concerns the support,
strengthening, the use of various technologies aimed at preserving health, has long attracted the
attention of mankind and to even now has been highly relevant. A competent teacher, tutor ,
educator, coach has to establish relations between the government and the person through
various public organizations, educational institutions, structural associations, to implement the
Concept of the national target social program «Formation of a healthy lifestyle of young people
of Ukraine». And when the pedagogues are ready for effective professional activity, we will be
able to rely on a healthy, successful society of our country.
Health-preserving competence, the basis of professional training of teachers of physical
education, is a problem of paramount importance of higher education nowadays . There is no
motivation for activities related to the preservation of children's health in future teachers , they
do not know and do not know how to use health-preserving technologies in the educational
process, ignore the scientific organization of labor in the pedagogical process.