Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Рефлексія як психолого-педагогічна категорія

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильєва, О.А.
dc.contributor.author Васильева, О.
dc.contributor.author Vasylieva, О.
dc.date.accessioned 2019-05-28T07:32:18Z
dc.date.available 2019-05-28T07:32:18Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Васильєва О.А. Рефлексія як психолого-педагогічна категорія / О.А. Васильєва // Педагогіка творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2010. – Вип. 8 (61). – С. 51-57. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/682
dc.description The article is devoted to a theoretical analysis of philosophical and pedagogical approaches to the investigation of the notion “reflexion”. Structure, functions and conditions of reflexion development as a pedagogical category have been definined in the given article. Reflexion formation environment and it’s the importance have been studied here. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена теоретическому анализу философских и психолого-педагогических подходов к изучению понятия «рефлексия». Определены структура, функции и условия развития рефлексии как психолого-педагогической категории. Рассмотрена рефлексивная образовательная середа, ее становление, значение рефлексии в ней. uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 8 (61)
dc.subject педагогічна рефлексія uk_UA
dc.subject рефлексивна діяльність uk_UA
dc.subject професійна рефлексія uk_UA
dc.subject pedagogical reflexion uk_UA
dc.subject reflexional activity uk_UA
dc.subject professional reflexion uk_UA
dc.title Рефлексія як психолого-педагогічна категорія uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу