Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурдуй, С.Б.
dc.contributor.author Furdui, S.
dc.date.accessioned 2019-11-28T10:14:12Z
dc.date.available 2019-11-28T10:14:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Фурдуй С. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри / С. Фурдуй // Проблеми реформування педагогічної науки та освіти : Матеріали науково-практичної конференції (м. Ужгород, 15-16 лютого 2019 року). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019. – С. 87-90. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/839
dc.publisher Херсон : Видавництво «Молодий вчений» uk_UA
dc.title Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу