Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Проблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лапшина, М.
dc.date.accessioned 2019-12-12T07:47:18Z
dc.date.available 2019-12-12T07:47:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лапшина М. Проблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики / М. Лапшина // Освіта, економіка управління: сучасний стан та інновації : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – Вип. 2. – С. 88-93. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/905
dc.description The article interprets the role of mathematics education as the basis of scientific knowledge in practical human activity. Attention is drawn to the fact that the level of mathematics education largely depends on the constant and systematic improvement of the professional level of teachers. Some aspects of studying the topic «Equivalence of equations» are considered. uk_UA
dc.description.abstract У статті осмислено роль математичної освіти як основи наукового пізнання у практичній діяльності людини. Звернено увагу на те, що рівень математичної освіти значною мірою залежить від постійного і системного підвищення професійного рівня педагогічних праці вників. Розглянуто деякі аспекти вивчення теми «Рівносильність рівнянь». uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вип. 2;
dc.subject математична освіта uk_UA
dc.subject математична компетентність uk_UA
dc.subject розв’язування рівнянь uk_UA
dc.subject рівносильні рівняння uk_UA
dc.subject тотожні перетворення uk_UA
dc.subject mathematical education uk_UA
dc.subject mathematical competence uk_UA
dc.subject solution of equations uk_UA
dc.subject equivalent equations uk_UA
dc.subject identical transformations uk_UA
dc.title Проблеми застосування теоретичних положень рівносильності рівнянь в шкільному курсі математики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу