Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стародедова, Л.
dc.contributor.author Starodedova, L.
dc.contributor.author Стародєдова, Л.
dc.date.accessioned 2019-12-16T08:23:10Z
dc.date.available 2019-12-16T08:23:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Стародедова Л. La valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaire / Л. Стародедова // Text et culture : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 1. – С. 64-66. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/915
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.title La valeur pragmatique des moyens grammaticaux du texte publicitaire uk_UA
dc.title.alternative Pragmatic meaning of grammatical means in an advertising text uk_UA
dc.title.alternative Прагматичне значення граматичних засобів реклами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу