Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пенькова, С.
dc.date.accessioned 2020-01-10T08:35:26Z
dc.date.available 2020-01-10T08:35:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пенькова С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / С. Пенькова // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії : зб. наук. праць за матеріалами Міжнародної наук.-практ. конференції (25 квітня 2019 року). – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. – С. 95-97. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/955
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.title Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу