Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія

Маркетинг. Менеджмент. Інновації [Електронний документ] : монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка — Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. — 621 с. —

Електронний читальний зал

Примітки:У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.

Зміст:

Режим доступа:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194

Працює на АБІС Коха