Психологічні ігри з елементами тренінгів у початковій школі: вчителю та психологу : [навч.-метод. посіб.]
159.922.7:373.3](075)
Б 24
Баришполь, С. В.
Психологічні ігри з елементами тренінгів у початковій школі: вчителю та психологу [Текст] : [навч.-метод. посіб.] / С. В. Баришполь ; [гол. ред. Ю. Є. Бардакова] . — Харків : Основа, 2020. — 158 с. : іл.; 60х90/16. — Бібліогр.: с. 157-158. - б. т..
978-617-00-3605-6
УДК 159.922.7:373.3](075)
УДК 159.922.7:373.3](075)
Абонемент. Навчальна література [AN22030015]
Примітки:Матеріали посібника дібрано відповідно до вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти та положень Концепції «Нова українська школа». Психологічні ігри та вправи з елементами тренінгів спрямовані на формування і розвиток в учнів початкової школи таких якостей особистості, як комунікативність, позитивне ставлення до світу/себе/інших, адекватна самооцінка, здатність ухвалювати самостійні рішення, розрізняти почуття й емоції, допитливість, готовність до взаємодії, здатність співчувати й надавати допомогу, толерантність тощо. Посібник містить вправи адаптаційного періоду; ігри, що сприяють розвитку мислення; ігри, спрямовані на корекцію особистісних якостей; інклюзивну ігротеку; цикли тренінгових занять; ігрові діагностичні методики.
Для вчителів початкової школи, практичних психологів, спеціалістів закладів позашкільної освіти, батьків. Зміст: