Маркетинг туризму : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів : у 2-х ч. Ч. 1.

339.138:338.48](075.8)

М 26

Маркетинг туризму [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів : у 2-х ч. Ч. 1. / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов ; [за ред. І. І. Тимошенка] ; Європейський ун-т . — Київ : Європейський ун-т, 2005. — 324 с.; 70х100 1/16. — 500 пр..

966-301-051-7966-301-058-4-ч.1

УДК 339.138:338.48](075.8)

УДК 339.138:338.48](075.8)

Абонемент. Навчальна література [AN22050049]

Примітки:У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу.
У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін.
Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.

Зміст:

Працює на АБІС Коха