Упровадження елементів STEM-STEAM-STREAM-освіти у процес навчання природничих предметів

373.5.013:5

Савчин, М.

Упровадження елементів STEM-STEAM-STREAM-освіти у процес навчання природничих предметів [Текст] / М. Савчин // Біологія і хімія в рідній школі — , 2022. - № 3-4 (146-147), липень-серпень-вересень-жовтень-листопад-грудень. — С. 2-66 —

УДК 373.5.013:5

Методика викладання природничих наук

УДК 373.5.013:5

Читальний зал (бібліографія)

Примітки:У контексті впровадження в освіту компетентнісного підходу відбулося оновлення змісту навчальних програм, в основу яких покладено ключові компетентності. У Концепції Нової української школи (НУШ) визначено десять ключових компетентностей. До них належать: спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя.
Упровадженню та реалізації ключових компетентностей сприятиме використання STEM-освіти, провідними принципами якої є інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність.
Цьому питанню велику увагу приділяє Інститут модернізації змісту освіти, що запропонував «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021 навчальному році». Дано роз'яснення, що таке STEM-освіта, яка вимагає низки чи послідовності курсів або програм навчання. Це має підготувати учнівську молодь до працевлаштування після закінчення школи, подальшої освіти. XXI століття вимагає технічно складніших навичок, основою яких є точні (математика, фізика, хімія, біологія) та інші науки і їхні наукові поняття

Зміст:

Працює на АБІС Коха