Засоби допоміжної та альтернативної комунікації : види мов, які полегшують соціальну комунікацію дитини

159.9

Лаєвська, Н.

Засоби допоміжної та альтернативної комунікації [Текст] : види мов, які полегшують соціальну комунікацію дитини / Наталія Лаєвська, Віта Дорошенко // Психолог — , 2018. — № 13-14 (637-638). — С. 36-49 —

УДК 159.9

Психологія. Дитяча психологія Освіта. Інклюзивна освіта

аутизм вади розумового розвитку вади мовлення спілкування соціальна комунікація

УДК 159.9

Читальний зал (бібліографія) [PER18070748]

Анотація:Побудова суспільних відносин неможлива без спілкування. Діти, які не розмовляють, а особливо діти з аутизмом, відчувають при цьому значні труднощі. Щоб вони змогли набути важливу комунікативну навичку , потрібно створити умови для збільшення їхньої мотивації до спілкування. Тобто спілкування почнеться лише за ініціативи дитини, а не за командою дорослого

Зміст:

Працює на АБІС Коха