Класифікація музичних ігор як педагогічного інструментарію формування творчих умінь молодших школярів

37.015.31:373.2:78.091

Шуть, М.

Класифікація музичних ігор як педагогічного інструментарію формування творчих умінь молодших школярів [Текст] / Микола Шуть // Мистецтво та освіта — , 2018. — № 2 (88). — С. 2-7. - Бібліогр.: с. 7 —

УДК 37.015.31:373.2:78.091

Методика викладання музики

початкова школа педагогічна майстерність авторські школи програми методики

УДК 37.015.31:373.2:78.091

Читальний зал (бібліографія) [PER18080169]

Анотація:Актуалізується проблема творчості учнів початкової школи в процесі використання у шкільному навчанні мистецтва музичних ігор. Запропоновано авторську класифікацію музичних ігор, які відповідають провідним видам музичної діяльності та включають такі різновиди, як музикознавчі, інтерпретаційно-виконавські та імпровізаційно-композиторські. У кожному підвиді автором виокремлено класи і підкласи музичних ігор, систематичне використання яких на уроках у початковій школі сприятиме формуванню конкретних творчих умінь молодших школярів, опис яких надано в таблицях

Зміст:

Працює на АБІС Коха