Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту : навч. посіб.
005:338.48(075.8)
Б 12
Бабарицька , В. К.
Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту [Текст] : навч. посіб. / В.К. Бабарицька, О.Ю. Малиновська — Київ : Альтерпрес, 2004. — 288 с; 60х90/16. — (Серія "Бібліотека професійного менеджера"). —
966-542-244-8
УДК 005:338.48(075.8)
Менеджмент Економіка. Економіка туризму
туризм в Україні
УДК 005:338.48(075.8)
Абонемент. Технічна література [AT18100249]Абонемент. Технічна література [ML19020011]
Анотація:Містить програмний метеріал щодо базових понять туроперейтинга і основ сервісного забезпечення турпродукту. Розкривається сутність понять "туризм", "турист", "турпослуга", ""турпродукт" і класифікаційних підходів в сфері гостінності і туризму. Розгляжаються ключові елементи технологій обслуговування в туризмі, функції та схеми діяльності організаторів обслуговування і продавців турпродукту, зміст передреалізаційних процесів в туризмі. Представлено принципи і методи проектування, просуванн та стимулювання продажу, управління якістю турпродукту, основи документального оформлення турів
Примітки:Рекомендовано до друку вченою радою географічного факультету Київського національного університету імені Т. Г. Шевченка (протокол № 5 від 21.05.2003 р.) та Асоціпцією навчальних закладів України, які ведуть підготовку кадрів для туризму.
Зміст: