Діагностування стресових станів у дитини: інструментарій та інтерпретація

159.9

Байер, О.

Діагностування стресових станів у дитини: інструментарій та інтерпретація [Текст] / Ольга Байер // Практичний психолог: дитячий садок — , 2018. — № 9. — С. 32-38 —

УДК 159.9

Психологія. Дитяча психологія

дистанційна освіта та дистанційне навчання стрес

УДК 159.9

Читальний зал (бібліографія) [PER18100441]

Анотація:Які існують методи діагностування стресу? Який діагностичний інструментарій взяти на озброєння? Як організувати процедуру діагностування, аби не загострити переживання дитини, яка зазнала впливу стресогенних подій. Відповіді на запитання у черговій статті дистанційного навчального курсу «ДИТИНА У СТРЕСОГЕННІЙ СИТУАЦІЇ: ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА»

У статті описано основні методи діагностування стресу у дошкільників та вказано специфіку їх застосування. Подано характеристику універсальних методик, якими фахівець може скористатися під час роботи з дітьми, що зазнали впливу стресогенних подій. Зокрема детально висвітлено кожну з методик та розказано, як слід працювати за ними. Надано поради, як організувати діагностичну процедуру.

Зміст:

Працює на АБІС Коха