Діагностування стресових станів у дитини: інструментарій та інтерпретація
159.9
Байер, О.
Діагностування стресових станів у дитини: інструментарій та інтерпретація [Текст] / Ольга Байер // Практичний психолог: дитячий садок — , 2018. — № 9. — С. 32-38 —
УДК 159.9
Психологія. Дитяча психологія
дистанційна освіта та дистанційне навчання стрес
УДК 159.9
Читальний зал (бібліографія) [PER18100441]
Анотація:Які існують методи діагностування стресу? Який діагностичний інструментарій взяти на озброєння? Як організувати процедуру діагностування, аби не загострити переживання дитини, яка зазнала впливу стресогенних подій. Відповіді на запитання у черговій статті дистанційного навчального курсу «ДИТИНА У СТРЕСОГЕННІЙ СИТУАЦІЇ: ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА»У статті описано основні методи діагностування стресу у дошкільників та вказано специфіку їх застосування. Подано характеристику універсальних методик, якими фахівець може скористатися під час роботи з дітьми, що зазнали впливу стресогенних подій. Зокрема детально висвітлено кожну з методик та розказано, як слід працювати за ними. Надано поради, як організувати діагностичну процедуру. Зміст: