Формування дизайн-мислення учнів у процесі міжпредметної інтеграції трудового навчання та геометрії в 9 класі
37.016
Кулінка, Ю.
Формування дизайн-мислення учнів у процесі міжпредметної інтеграції трудового навчання та геометрії в 9 класі [Текст] / Ю. Кулінка, О. Коровкіна // Трудова підготовка в рідній школі — , 2018. - № 4. — С. 10-18 — Бібліографія: С. 18.
УДК 37.016
Методика трудового навчання
інновації в навчанні міжпредметна інтеграція
УДК 37.016
Читальний зал (бібліографія) [PER19010206]
Анотація:Дизайн-мислення як сучасний метод вирішення проблеми споживача, якому передує максимальне вивчення його потреб, уподобань, мотивів тощо, сприяє здійсненню пошуку передчасного рішення
Зміст: