Формування дизайн-мислення учнів у процесі міжпредметної інтеграції трудового навчання та геометрії в 9 класі

37.016

Кулінка, Ю.

Формування дизайн-мислення учнів у процесі міжпредметної інтеграції трудового навчання та геометрії в 9 класі [Текст] / Ю. Кулінка, О. Коровкіна // Трудова підготовка в рідній школі — , 2018. - № 4. — С. 10-18 — Бібліографія: С. 18.

УДК 37.016

Методика трудового навчання

інновації в навчанні міжпредметна інтеграція

УДК 37.016

Читальний зал (бібліографія) [PER19010206]

Анотація:Дизайн-мислення як сучасний метод вирішення проблеми споживача, якому передує максимальне вивчення його потреб, уподобань, мотивів тощо, сприяє здійсненню пошуку передчасного рішення

Зміст:

Працює на АБІС Коха