Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо
37.017
Комаровська, О. А.
Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо [Текст] / О. А. Комаровська // Мистецтво та освіта — , 2018. - № 4 (90). — С. 2-6 — Бібліогр.: с. 6.
УДК 37.017
Методика викладання художньої культури Виховання. Естетичне виховання
оцінювання якості знань початкова школа компетентнісно орієнтований підхід
УДК 37.017
Читальний зал (бібліографія) [PER19010235]
Анотація:Стаття розглядає підходи до оцінювання мистецьких досягнень учнів початкової школи. Контекстом для визначення постає реалізація предметних мистецьких і ключових життєвих компетентностей. Акцентується психолого-педагогічний механізм їхнього набуття через мистецьку творчість. Розглядається сутність художнього пізнання як процесу багатоскладового занурення в мистецтво та інтегральної якості дитини.Конкретизується сутність наскрізного уміння креативності стосовно навчання мистецтва. Обґрунтовуються об’єктивні детермінанти зміни змістових ліній мистецької освітньої галузі.
Визначаються вихідні позиції мотивувального (формувального) оцінювання у мистецькій освітній галузі в порівнянні з традиційним підсумковим (бальним) Зміст: