Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо

37.017

Комаровська, О. А.

Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо [Текст] / О. А. Комаровська // Мистецтво та освіта — , 2018. - № 4 (90). — С. 2-6 — Бібліогр.: с. 6.

УДК 37.017

Методика викладання художньої культури Виховання. Естетичне виховання

оцінювання якості знань початкова школа компетентнісно орієнтований підхід

УДК 37.017

Читальний зал (бібліографія) [PER19010235]

Анотація:Стаття розглядає підходи до оцінювання мистецьких досягнень учнів початкової школи. Контекстом для визначення постає реалізація предметних мистецьких і ключових життєвих компетентностей. Акцентується психолого-педагогічний механізм їхнього набуття через мистецьку творчість. Розглядається сутність художнього пізнання як процесу багатоскладового занурення в мистецтво та інтегральної якості дитини.

Конкретизується сутність наскрізного уміння креативності стосовно навчання мистецтва. Обґрунтовуються об’єктивні детермінанти зміни змістових ліній мистецької освітньої галузі.

Визначаються вихідні позиції мотивувального (формувального) оцінювання у мистецькій освітній галузі в порівнянні з традиційним підсумковим (бальним)

Зміст:

Працює на АБІС Коха