Інклюзія: з практики провінційної школи : Організація навчання дітей з вадами розумового розвитку

37

Запісов, С.

Інклюзія: з практики провінційної школи [Текст] : Організація навчання дітей з вадами розумового розвитку / Сергій Запісов, Любов Сидор // Учитель початкової школи — , 2019. - № 2. — С. 22-24 —

УДК 37

Освіта. Інклюзивна освіта

особливі освітні потреби вади розумового розвитку педагогічна майстерність авторські школи програми методики

УДК 37

Читальний зал (бібліографія) [PER19030062]

Анотація:Нині у засобах масової інформації та педагогічних
колах досить жваво обговорюють питання інклюзивної
освіти. Багато шкіл з нового навчального року розпочали діяльність у цьому напрямі. Однак труднощі, з якими стикаються педагоги в роботі, породжують багато запитань. Тому важливо звертатися й дослухатися до колег, які вже напрацювали певний досвід взаємодії з учнями, що мають
особливі освітні потреби.
Педагоги Стрия понад п’ятнадцять років навчають і виховують дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Досвідом такої діяльності вони діляться з читачами журналу

Зміст:

Працює на АБІС Коха