Шкільна статистика як важливе джерело для встановлення кількості втрат під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років
944(477)
Сергійчук, В.
Шкільна статистика як важливе джерело для встановлення кількості втрат під час Голодомору-геноциду 1932–1933 років / В. Сергійчук // Народна творчість та етнологія — , 2018. - № 5 (375) вересень-жовтень . — С. 5-16 — Бібліогр.: с. 14.
УДК 31
Історія України Освіта.Історія освіти в Україні Соціологія
голодомор
УДК 31
Читальний зал (бібліографія) [PER19030406]
Анотація:У статті акцентовано увагу на вивченні статистики початкової школи УСРР в 1930‑х роках, що дає змогу встано‑вити втрати дітей під час Голодомору‑геноциду 1932–1933 років. Зокрема, порівняльний аналіз планів наповнення
1–4 класів показує, що вже 1933 року виникла гостра диспропорція з кількістю дітей, що мали відвідувати заняття.
Попередні підрахунки засвідчують, що втрати учнів початкової школи, яка на той час уже була обов’язковою, сягали
близько 2 млн, а загалом дітей дошкільного й шкільного віку, за нашими розрахунками, після 1932–1933 років не до‑
рахувалися понад 3 млн Зміст: