Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ : навч.-метод. посіб.

376(075.8)

К 63

Компанець, Н. М.

Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навч.-метод. посіб. / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; Нац. академія пед. наук. України. Ін-т спеціальної педагогіки. . — Київ : ФОП Симоненко О. І., 2018. — 40 с; 60х84/16. — Бібліогр. в кінці кожного розд. - 100 пр.

978-966-97877-4-3

УДК 376(075.8)

Освіта. Інклюзивна освіта

особливі освітні потреби

УДК 376(075.8)

Читальний зал [ML19050127]

Анотація:У посібнику представлена модель індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми
потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ЗДО. Розглядаються загальні підходи і основні
поняття «індивідуальний освітній маршрут», основні підходи до моделювання психолого-педагогічного
супроводу в умовах реалізації інклюзивної практики в закладі дошкільної освіти. Запропоновано
технологію створення індивідуального освітнього маршруту дитини з ООП дошкільного віку в умовах
ікнлюзивної групи закладу дошкільної освіти.
Посібник адресовано фахівцям команди психолого-педагогічного супроводу: педагогампсихологам, логопедам, дефектолога, соціальним педагогам, асистентам вихователя і дитини, фахівцям і
керівникам закладів дошкільної освіти, які реалізують інклюзивну практику, а також батькам дітей з
ООП
Посібник може бути використано як навчально-методичний для підготовки бакалаврів і магістрів
за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної
перепідготовки фахівців в області інклюзивної та спеціальної освіти.

Примітки:Рекомендовано комісією зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
(протокол № 22/1/12-Г-265 від 18 травня 2018 року)

Зміст:

Працює на АБІС Коха