Синдром професійного вигорання, або Як зберегти психоемоційне здоров'я вчителя. Тренінгове заняття
159.9
Звєрєва, Р.
Синдром професійного вигорання, або Як зберегти психоемоційне здоров'я вчителя. Тренінгове заняття [Текст] / Руслана Звєрєва // Здоров'я та фізична культура — , 2019. - № 5 (377). — С. 41-47 — Бібліографія: С. 46.
УДК 159.937
Психологія
психопрофілактика тренінг для вчителів педагогічна психологія спілкування
УДК 159.937
Читальний зал (бібліографія) [PER19060217]
Анотація:Робота вчителя пов'язана з людьми, особистісна зрілість яких ще перебуває на стадії формування. Тому щодня вчитель прямо чи опосередковано є залученим до різноманітних стресових ситуацій. Успіх праці педагога залежить не тільки від професійних умінь, а й від особистісних якостей і навичок саморегуляції, яка безпосередньо впливає на його здоров'я. Пропонується тренінгове заняття, спрямоване на запобігання виникненню та подолання синдрому професійного вигорання та збереження здоров'я вчителя. Подані вправи не потребують складної підготовки чи додаткових ресурсів, їх можна виконувати для релаксації у вільний час
Зміст: