Попередження психоемоційних порушень та деструктивної поведінки у п ершокласників : Розвивальні заняття
37
Шлик, Н. В.
Попередження психоемоційних порушень та деструктивної поведінки у п ершокласників [Текст] : Розвивальні заняття / Н. В. Шлик // Шкільному психологу. Усе для роботи — , 2019. - № 8 (128) . — С. 11-20 — Бібліогр.: с. 18-20.
УДК 37
Психологія. Практична психологія Освіта
адаптація до школи початкова школа проблемна поведінка
УДК 37
Читальний зал (бібліографія) [PER19090216]
Анотація:Мета: допомогти дитині зрозуміти себе та соціальне оточення; розвивати вміння виражати свої емоції в соціально прийнятій формі; формувати позитивне самосприйняття на основі особистих досягнень; навчати конструктивним способам виразу гніву як емоції, властивої людині від природи; виховувати вміння розуміти стан іншої людини; навчати ауторелаксації та способам зняття напруження; забезпечити умови розвитку емоційно зрілої, впевненої у своїх силах, цілеспрямованої особистості
Зміст: