Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу : [монографія]

316.6:37

М 74

Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу [Текст] : [монографія] / за ред. П. Д. Фролова ; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології. . — Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. — 312 с. : табл; 60х84 1/16. — Бібліогр. в кінці розд. - 300 пр. (в опр.) .

978-966-189-224-7

УДК 316.6:37

УДК 316.6:37

Абонемент. Навчальна література [ML19090378]Читальний зал [ML20100037]

Анотація:У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.

Примітки:Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України
(протокол № 12/12 від 18 грудня 2012 р.)

Зміст:

Працює на АБІС Коха