Психодіагностика: розставляємо акценти (Запис № 10733)
[ простий вигляд ]
200 ## - Назва | |
---|---|
Основна назва | Психодіагностика: розставляємо акценти |
Загальне визначення матеріалу носія інформації | Текст |
Перші відомості про відповідальність | Т. Гурковська |
210 ## - Місце та час видання | |
Дата публікації, розповсюдження, тощо | 2021. - № 2 |
540 ## - Додаткова назва застосована каталогізатором | |
Додаткова назва, надана каталогізатором | <a href="Пс-ДитС-ж">Пс-ДитС-ж</a> |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва | |
Країна публікації | УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | С. 29-31 |
327 ## - Примітки | |
Ключові слова | Ключові слова: |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | Основна мета психологічного супроводу — створити в дитячому садку максимально комфортні умови для дитини, у яких вона зможе повною мірою розкрити свій особистісний потенціал дитини. Цього вдасться досягти лише тоді, якщо своєчасно виявити труднощі в розвитку дитини й визначити, як їм можна запобігти або усунути їх. А для цього потрібно правильно організувати діагностику. Про те, на які принципи дослідження розвитку варто спиратися, і яких тенденцій уникати — розповідаємо у статті.<br/><br/>Стаття допоможе:<br/>проаналізувати хибні судження й визначити правильні пріоритети<br/>дізнатися, на які принципи дослідження розвитку дитини спиратися |
606 ## - Предмет | |
Предмет | Психологія. Дитяча психологія |
610 ## - Ключові слова | |
Предмет | <a href="психодіагностика">психодіагностика</a> |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) | |
Предмет | 159.9 Психологія |
675 ## - УДК | |
Індекс | 159.5 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 10733 |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20210408 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису | |
Країна | УКРАЇНА |
Установа | Бібліотека ІДГУ |
461 ## - Набір | |
Ідентифікатор бібліографічного запису | 10514 |
Назва | Практичний психолог: дитячий садок |
Внутрішній код Koha | 11712 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Код відношення | Автор |
Автор | Гурковська |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Т. |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання | |
Шифр замовлення | 159.9 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | Статті з періодики |
Шифр замовлення | 159.9 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Джерело класифікації чи схема поличного розташування | Дата надходження | Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код | Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код | Поличкове розташування | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Повний (примірниковий) шифр збереження | Тип обігу (не для випожичання) | Тип одиниці (рівень примірника) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Універсальна десяткова класифікація (УДК) | 08/04/2021 | Читальний зал (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) | Систематична картотека (бібліографія) | PER21040060 | 2021-04-08 11:45:38 | 08/04/2021 | 159.5 | Статті з періодики |