Подробиці в МАРК
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-617-00-3605-6 |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Психологічні ігри з елементами тренінгів у початковій школі: вчителю та психологу |
Загальне визначення матеріалу носія інформації |
Текст |
Підзаголовок |
[навч.-метод. посіб.] |
Перші відомості про відповідальність |
С. В. Баришполь |
Наступні відомості про відповідальність |
[гол. ред. Ю. Є. Бардакова] |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Харків |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Основа |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2020 |
101 ## - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
158 с. : іл. |
Інші уточнення фізичних характеристик |
Бібліогр.: с. 157-158. - б. т. |
Розміри |
60х90/16. |
300 ## - Примітки |
Текст примітки |
Матеріали посібника дібрано відповідно до вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти та положень Концепції «Нова українська школа». Психологічні ігри та вправи з елементами тренінгів спрямовані на формування і розвиток в учнів початкової школи таких якостей особистості, як комунікативність, позитивне ставлення до світу/себе/інших, адекватна самооцінка, здатність ухвалювати самостійні рішення, розрізняти почуття й емоції, допитливість, готовність до взаємодії, здатність співчувати й надавати допомогу, толерантність тощо. <br/>Посібник містить вправи адаптаційного періоду; ігри, що сприяють розвитку мислення; ігри, спрямовані на корекцію особистісних якостей; інклюзивну ігротеку; цикли тренінгових занять; ігрові діагностичні методики. <br/>Для вчителів початкової школи, практичних психологів, спеціалістів закладів позашкільної освіти, батьків. |
303 ## - Примітки |
Описова інформація |
У надзаг.: Посібник для вчителя та психолога. Нова українська школа. |
327 ## - Примітки |
Ключові слова |
Ключові слова: початкова школа, психологія особистості, адаптація до школи, толераетність, комунікативність |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) |
Предмет |
159.9 Психологія |
-- |
373.3 Початкова школа |
675 ## - УДК |
Індекс |
159.922.7:373.3](075) |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор запису |
12126 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20220322 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
Бібліотека ІДГУ |
700 ## - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Автор |
Баришполь |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
С. В. |
702 ## - Ім’я особи – вторинна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Головний редактор |
Початковий елемент вводу |
Бардакова |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Ю. Є. |
712 ## - Найменування колективу — вторинна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Видавець |
Початковий елемент заголовку |
Основа |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання |
Шифр замовлення |
159.922.7:373.3](075) |
Форма заголовку/імені автора, що використовуються для організації фонду |
Б 24 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Шифр замовлення |
159.922.7:373.3](075) |