Психологічні ігри з елементами тренінгів у початковій школі: вчителю та психологу (Запис № 12126)

Подробиці в МАРК
010 ## - ISBN
ISBN 978-617-00-3605-6
200 ## - Назва
Основна назва Психологічні ігри з елементами тренінгів у початковій школі: вчителю та психологу
Загальне визначення матеріалу носія інформації Текст
Підзаголовок [навч.-метод. посіб.]
Перші відомості про відповідальність С. В. Баришполь
Наступні відомості про відповідальність [гол. ред. Ю. Є. Бардакова]
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Харків
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Основа
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2020
101 ## - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 158 с. : іл.
Інші уточнення фізичних характеристик Бібліогр.: с. 157-158. - б. т.
Розміри 60х90/16.
300 ## - Примітки
Текст примітки Матеріали посібника дібрано відповідно до вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти та положень Концепції «Нова українська школа». Психологічні ігри та вправи з елементами тренінгів спрямовані на формування і розвиток в учнів початкової школи таких якостей особистості, як комунікативність, позитивне ставлення до світу/себе/інших, адекватна самооцінка, здатність ухвалювати самостійні рішення, розрізняти почуття й емоції, допитливість, готовність до взаємодії, здатність співчувати й надавати допомогу, толерантність тощо. <br/>Посібник містить вправи адаптаційного періоду; ігри, що сприяють розвитку мислення; ігри, спрямовані на корекцію особистісних якостей; інклюзивну ігротеку; цикли тренінгових занять; ігрові діагностичні методики. <br/>Для вчителів початкової школи, практичних психологів, спеціалістів закладів позашкільної освіти, батьків.
303 ## - Примітки
Описова інформація У надзаг.: Посібник для вчителя та психолога. Нова українська школа.
327 ## - Примітки
Ключові слова Ключові слова: початкова школа, психологія особистості, адаптація до школи, толераетність, комунікативність
615 ## - Предметна категорія (попереднє)
Предмет 159.9 Психологія
-- 373.3 Початкова школа
675 ## - УДК
Індекс 159.922.7:373.3](075)
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор запису 12126
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20220322 ukry50
801 ## - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа Бібліотека ІДГУ
700 ## - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Автор Баришполь
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу С. В.
702 ## - Ім’я особи – вторинна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Головний редактор
Початковий елемент вводу Бардакова
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Ю. Є.
712 ## - Найменування колективу — вторинна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Видавець
Початковий елемент заголовку Основа
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання
Шифр замовлення 159.922.7:373.3](075)
Форма заголовку/імені автора, що використовуються для організації фонду Б 24
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Шифр замовлення 159.922.7:373.3](075)
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
      Універсальна десяткова класифікація (УДК) 22/03/2022 Абонемент. Навчальна література Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд AN22030015 2022-03-22 10:42:56 22/03/2022 437072 159.922.7:373.3](075) /Б 24   90.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха