Подробиці в МАРК
200 ## - Назва |
Основна назва |
Упровадження елементів STEM-STEAM-STREAM-освіти у процес навчання природничих предметів |
Загальне визначення матеріалу носія інформації |
Текст |
Перші відомості про відповідальність |
М. Савчин |
210 ## - Місце та час видання |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2022. - № 3-4 (146-147), липень-серпень-вересень-жовтень-листопад-грудень |
101 ## - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
С. 2-66 |
300 ## - Примітки |
Текст примітки |
У контексті впровадження в освіту компетентнісного підходу відбулося оновлення змісту навчальних програм, в основу яких покладено ключові компетентності. У Концепції Нової української школи (НУШ) визначено десять ключових компетентностей. До них належать: спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя.<br/>Упровадженню та реалізації ключових компетентностей сприятиме використання STEM-освіти, провідними принципами якої є інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність.<br/>Цьому питанню велику увагу приділяє Інститут модернізації змісту освіти, що запропонував «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021 навчальному році». Дано роз'яснення, що таке STEM-освіта, яка вимагає низки чи послідовності курсів або програм навчання. Це має підготувати учнівську молодь до працевлаштування після закінчення школи, подальшої освіти. XXI століття вимагає технічно складніших навичок, основою яких є точні (математика, фізика, хімія, біологія) та інші науки і їхні наукові поняття |
327 ## - Примітки |
Ключові слова |
Ключові слова: STEM-освіта, ключові компетентності, спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя |
606 ## - Предмет |
Предмет |
Методика викладання природничих наук |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) |
Предмет |
37.016 Методика викладання окремих предметів |
675 ## - УДК |
Індекс |
373.5.013:5 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор запису |
13275 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20230529 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
Бібліотека ІДГУ |
461 ## - Набір |
Ідентифікатор бібліографічного запису |
13164 |
Назва |
Біологія і хімія в рідній школі |
Внутрішній код Koha |
14593 |
700 ## - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Автор |
Савчин |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
М. |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання |
Шифр замовлення |
373.5.013:5 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Статті з періодики |
Шифр замовлення |
373.5.013:5 |