"Прогресивні" педагогічні ідеї, або Чому наші діти досі не вундеркінди? (Запис № 5309)
[ простий вигляд ]
200 ## - Назва | |
---|---|
Основна назва | "Прогресивні" педагогічні ідеї, або Чому наші діти досі не вундеркінди? |
Перші відомості про відповідальність | Дмитро Ларін |
210 ## - Місце та час видання | |
Дата публікації, розповсюдження, тощо | 2019. - № 2 (146). - Лютий |
540 ## - Додаткова назва застосована каталогізатором | |
Додаткова назва, надана каталогізатором | <a href="ДефПс-г 2019">ДефПс-г 2019</a> |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва | |
Країна публікації | УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | С. 4-5 |
300 ## - Примітки | |
Текст примітки | Батьки завжди бажають своїм дітям найкращого. Прагнення виховати покоління розумних, здорових та творчих дітей іноді штовхає на псевдорозумні кроки. Потрапляючи на гачок шкурно-практичної літератури про ранній розвиток, батьки витрачають гроши на десятки розвивальних ігор, інтерес до яких діти втрачають уже за півгодини, завантажують електронні застосунки для розвитку розумових здібностей, годують "розумними" вітамінами й чекають на диво-результат. Не можна стверджувати, що жоден із запропонованих методів не працює, але пропонуємо критично проаналізувати найпоширеніші "прогресивні" ідеї щдо розвитку розумових здібностей нового покоління |
327 ## - Примітки | |
Ключові слова | Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності, розвивальне навчання, розвиток психології, електронні освітні ресурси, |
606 ## - Предмет | |
Предмет | Дитяча психологія |
610 ## - Ключові слова | |
Предмет | <a href="гра">гра</a> |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) | |
Предмет | 159.9 Психологія |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) | |
Предмет | 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
675 ## - УДК | |
Індекс | 159.9 |
675 ## - УДК | |
Індекс | 37 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 5309 |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20190224 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису | |
Країна | УКРАЇНА |
Установа | Бібліотека ІДГУ |
461 ## - Набір | |
Ідентифікатор бібліографічного запису | 5062 |
Назва | Дефектолог |
Внутрішній код Koha | 5782 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Код відношення | Автор |
Автор | Ларін |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Д. |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання | |
Шифр замовлення | 159.9 |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання | |
Шифр замовлення | 37 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | Статті з періодики |
Шифр замовлення | 159.9 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Джерело класифікації чи схема поличного розташування | Дата надходження | Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код | Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код | Поличкове розташування | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Повний (примірниковий) шифр збереження | Тип обігу (не для випожичання) | Тип одиниці (рівень примірника) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Універсальна десяткова класифікація (УДК) | 24/02/2019 | Читальний зал (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) | Систематична картотека (бібліографія) | PER19020476 | 2020-09-25 10:02:11 | 24/02/2019 | 159.9 | Статті з періодики |