Подробиці в МАРК
200 ## - Назва |
Основна назва |
Головні слова в реченні |
Перші відомості про відповідальність |
Олена Бузиновська |
Підзаголовок |
Українська мова в 6-му класі |
210 ## - Місце та час видання |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2019. - № 2 (146). - Лютий |
540 ## - Додаткова назва застосована каталогізатором |
Додаткова назва, надана каталогізатором |
<a href="ДефПс-г 2019">ДефПс-г 2019</a> |
101 ## - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
С. 22-25 |
Інші уточнення фізичних характеристик |
Бібліографія: С. 23 |
300 ## - Примітки |
Текст примітки |
Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму |
327 ## - Примітки |
Ключові слова |
Ключові слова: розвивальне навчання |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Відповідно до міжнародного класифікатора МКХ-то помірна розумова відсталість характеризується конкретністю, непослідовністю, нерухомістю мислення. Діти з помірною розумовою відсталістю важко опановують навички мовлення, хоча розуміють прості інструкції й можуть навчитися мануальним знакам, що дає змогу деякою мірою компенсувати недостатність їхньої мови. Характерною є також бідність словникового запасу, порушення побудови складних фраз. Саме тому уроки української мови заслуговують на особливу увагу серед педагогів дефектологічного напряму |
606 ## - Предмет |
Предмет |
Освіта. Інклюзивна освіта |
610 ## - Ключові слова |
Предмет |
<a href="особливі освітні потреби">особливі освітні потреби</a> |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) |
Предмет |
376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) |
675 ## - УДК |
Індекс |
376 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор запису |
5313 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20190224 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
Бібліотека ІДГУ |
461 ## - Набір |
Ідентифікатор бібліографічного запису |
5062 |
Назва |
Дефектолог |
Внутрішній код Koha |
5782 |
700 ## - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Автор |
Бузиновська |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання |
Шифр замовлення |
376 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Статті з періодики |
Шифр замовлення |
376 |