Гендерно чутливе читання дитячих казок (Запис № 5477)
[ простий вигляд ]
200 ## - Назва | |
---|---|
Основна назва | Гендерно чутливе читання дитячих казок |
Підзаголовок | Формування уявлень про стать і гендер засобами літературних творів |
Перші відомості про відповідальність | Роксолана Жаркова |
210 ## - Місце та час видання | |
Дата публікації, розповсюдження, тощо | 2019. - № 2 |
540 ## - Додаткова назва застосована каталогізатором | |
Додаткова назва, надана каталогізатором | <a href="УчПочШ-ж">УчПочШ-ж</a> |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва | |
Країна публікації | УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | С. 6-9 |
327 ## - Примітки | |
Ключові слова | Ключові слова: |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | Як грамотно пояснити дітям питання гендеру, гендерних взаємин? Як навчити їх приймати і комфортно проживати свою інакшість? Дитяча література як засіб вирішення цих питань: приклади аналізу творів в контексті гендерного питання.<br/><br/>Останнім часом в інформаційному просторі України нового осмислення<br/>набули питання гендеру, гендерних взаємин, гендерної політики, сексизму*.<br/>І система освіти, яка посідає визначальне місце у формування гендерної культури дітей, реагує на нові запити суспільства. Педагог має своєчасно й грамотно, без додавання дискримінаційних маркерів пояснити учням сутність суспільних ролей осіб різних статей, навчити усвідомлювати і проживати свою гендерну ідентичність.<br/>Ефективним засобом у цій непростій справі є дитяча література. Розкриємо її можливості в гендерному вихованні молодших школярів.<br/><br/>Гендер (від англ. gender рід) — соціокультурна, символічна конструкція статі, що покликана<br/>визначати конкретний асоціативний зв’язок, забезпечувати повноцінну комунікацію та підтримувати соціальний порядок |
606 ## - Предмет | |
Предмет | Освіта |
610 ## - Ключові слова | |
Предмет | <a href="початкова школа">початкова школа</a> |
610 ## - Ключові слова | |
Предмет | <a href="гендерне виховання">гендерне виховання</a> |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) | |
Предмет | 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
675 ## - УДК | |
Індекс | 37 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 5477 |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20190304 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису | |
Країна | УКРАЇНА |
Установа | Бібліотека ІДГУ |
461 ## - Набір | |
Ідентифікатор бібліографічного запису | 5283 |
Назва | Учитель початкової школи |
Внутрішній код Koha | 6015 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Код відношення | Автор |
Автор | Жаркова |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Р. |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання | |
Шифр замовлення | 37 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | Статті з періодики |
Шифр замовлення | 37 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Джерело класифікації чи схема поличного розташування | Дата надходження | Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код | Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код | Поличкове розташування | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Повний (примірниковий) шифр збереження | Тип обігу (не для випожичання) | Тип одиниці (рівень примірника) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Універсальна десяткова класифікація (УДК) | 04/03/2019 | Читальний зал (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) | Систематична картотека (бібліографія) | PER19030058 | 2020-09-25 10:02:11 | 04/03/2019 | 37 | Статті з періодики |