Подробиці в МАРК
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-8970-83-7 |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Воспитание и обучение детей с нарушением речи. Психология детей с нарушениями речи |
Загальне визначення матеріалу носія інформації |
Текст |
Підзаголовок |
[учеб. пособие] |
Перші відомості про відповідальність |
К. В. Науменко |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Киев |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
СВАРОГ |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2017 |
101 ## - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
272 с. |
Інші уточнення фізичних характеристик |
Библиогр.: с. 207-209 и в конце тем. - 300 экз. |
Розміри |
60х90/16. |
300 ## - Примітки |
Текст примітки |
У даній книзі під однією обкладинкою представлені два посібника: Воспитание и обучение детей с нарушениями речи: курс лекцій, и Логопсихология в таблицах и схемах. Розділ, виховання та навчання дітей з порушенням мови (дошкільна логопедагогіка) є необхідним звеном підготовки до роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями. Зміст дошкільної логопедагогіки представлено у формі лекцій. <br/>У рамках дисципліни Спеціальна психологія, розглядаються теоретичні основи логопсихології. Всі матеріали мають вид таблиць та схем. Обрана форма викладу є наочною, компактною, передбачає створення максимальних можливостей для активізації самостійної діяльності.<br/>Мета посібника допомогти оволодіти специфічними знанями, уміннями та навичками, сформувати моральну позицію, необхідну для корекційно-розвивальної роботи з дитиною із мовленнєвими порушеннями в умовах дитячого садочка та сім'ї. |
327 ## - Примітки |
Ключові слова |
Ключові слова: логопсихологія, естетичне виховання, трудове виховання, моральне виховання |
Назва розділу: рівень 1 |
Введение. |
-- |
Тема 1. Предмет, задачи и методы дошкольной логопедии. |
-- |
Тема 2. Система помощи детям с нарушениями речи. |
-- |
Тема 3. Этиология нарушений речи. |
-- |
Тема 4. Речевые нарушения у дошкольников. |
-- |
Тема 5. Организация коррекционно-педагогического процесса в специальном дошкольном учреждении для детей с нарушениями речи. |
-- |
Тема 6. Коррекция и развитие речи средствами физического, умственного, трудового, нравственного, эстетического воспитания. |
-- |
Тема 7. Взаимосвязь в работе логопеда с другими специалистами. |
-- |
Тема 8. Воспитание детей с речевыми нарушениями в семье. |
-- |
Тема 9. Подготовка детей с речевыми нарушениями к школе. |
606 ## - Предмет |
Предмет |
Освіта. Спеціальна освіта. Логопедія |
606 ## - Предмет |
Предмет |
Освіта. Дошкільна освіта |
610 ## - Ключові слова |
Предмет |
<a href="корекційна педагогіка/психологія">корекційна педагогіка/психологія</a> |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) |
Предмет |
376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) |
675 ## - УДК |
Індекс |
376(075.8) |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор запису |
6577 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20190514 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
Бібліотека ІДГУ |
700 ## - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Автор |
Науменко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
К. В. |
712 ## - Найменування колективу — вторинна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Видавець |
Початковий елемент заголовку |
СВАРОГ |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання |
Шифр замовлення |
376(075.8) |
Форма заголовку/імені автора, що використовуються для організації фонду |
Н 34 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні посібники |
Шифр замовлення |
376(075.8) |