Визначення іміджевих маркерів цільової аудіторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти (Запис № 8822)

Подробиці в МАРК
200 ## - Назва
Основна назва Визначення іміджевих маркерів цільової аудіторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти
Загальне визначення матеріалу носія інформації Текст
Перші відомості про відповідальність Валерія Василенко
210 ## - Місце та час видання
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2019. - № 10(279). - Жовтень
540 ## - Додаткова назва застосована каталогізатором
Додаткова назва, надана каталогізатором <a href="ВіснКП-ж">ВіснКП-ж</a>
101 ## - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа С. 25-29
Інші уточнення фізичних характеристик Бібліографія: С. 28-29
327 ## - Примітки
Ключові слова Ключові слова: імідж, внутрішній імідж, іміджеві маркери, цільова аудиторія
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У статті розглянуто процес формування іміджу закладу вищої освіти (ЗВО), який охоплює 4 основні етапи: виявлення, закріплення, моніторинг, підтримка (корекція); наведено характеристику кожного з них. Визначено поняття "цільова аудиторія закладу вищої освіти". З'ясовано, що до її представників належать абітурієнти та їхні батьки, студенти, професорсько-викладацький склад, співробітники, ЗВО-партнери, ЗВО-конкуренти, роботодавці, Міністерство освіти і науки України та його структурні підрозділи, а також інші організації. Виокремлено основні групи представників цільової аудиторії, на які спрямовано вплив внутрішнього та зовнішнього іміджів закладу вищої освівти. Визначено іміджеві маркерни (запити) для формування позитивного ставлення представників зовнішньої цільової аудиторії (абітурієнтів та їхніх батьків, Міністерства освіти і науки України та його структурних підрозділів), які мають прямий (статичний) вплив на діяльність закладу вищої освіти впродовж тривалого періоду. Визначено іміджеві маркери (запити) для формування позитивного ставлення представників внутрішнього цільової аудиторії (студентів, професорсько-викладацького складу), які є основними учасниками освітнього процесу ЗВО
606 ## - Предмет
Предмет Освіта. Вища освіта
606 ## - Предмет
Предмет Освіта. Університети
606 ## - Предмет
Предмет Паблік рилейшнз
610 ## - Ключові слова
Предмет <a href="комунікативна компетентність">комунікативна компетентність</a>
610 ## - Ключові слова
Предмет <a href="вища школа">вища школа</a>
615 ## - Предметна категорія (попереднє)
Предмет 378.4 Університети
675 ## - УДК
Індекс 378.4
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор запису 8822
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20191209 ukry50
801 ## - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа Бібліотека ІДГУ
461 ## - Набір
Ідентифікатор бібліографічного запису 8765
Назва Вісник книжкової палати
Внутрішній код Koha 9797
700 ## - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Автор Василенко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В.
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання
Шифр замовлення 378.4
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Тип одиниці (рівень запису) Статті з періодики
Шифр замовлення 378.4
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Тип одиниці (рівень примірника)
      Універсальна десяткова класифікація (УДК) 12/12/2019 Читальний зал (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) PER19120078 2020-09-25 10:02:11 12/12/2019 378.4   Статті з періодики

Працює на АБІС Коха