Подробиці в МАРК
200 ## - Назва |
Основна назва |
Визначення іміджевих маркерів цільової аудіторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти |
Загальне визначення матеріалу носія інформації |
Текст |
Перші відомості про відповідальність |
Валерія Василенко |
210 ## - Місце та час видання |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2019. - № 10(279). - Жовтень |
540 ## - Додаткова назва застосована каталогізатором |
Додаткова назва, надана каталогізатором |
<a href="ВіснКП-ж">ВіснКП-ж</a> |
101 ## - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
С. 25-29 |
Інші уточнення фізичних характеристик |
Бібліографія: С. 28-29 |
327 ## - Примітки |
Ключові слова |
Ключові слова: імідж, внутрішній імідж, іміджеві маркери, цільова аудиторія |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У статті розглянуто процес формування іміджу закладу вищої освіти (ЗВО), який охоплює 4 основні етапи: виявлення, закріплення, моніторинг, підтримка (корекція); наведено характеристику кожного з них. Визначено поняття "цільова аудиторія закладу вищої освіти". З'ясовано, що до її представників належать абітурієнти та їхні батьки, студенти, професорсько-викладацький склад, співробітники, ЗВО-партнери, ЗВО-конкуренти, роботодавці, Міністерство освіти і науки України та його структурні підрозділи, а також інші організації. Виокремлено основні групи представників цільової аудиторії, на які спрямовано вплив внутрішнього та зовнішнього іміджів закладу вищої освівти. Визначено іміджеві маркерни (запити) для формування позитивного ставлення представників зовнішньої цільової аудиторії (абітурієнтів та їхніх батьків, Міністерства освіти і науки України та його структурних підрозділів), які мають прямий (статичний) вплив на діяльність закладу вищої освіти впродовж тривалого періоду. Визначено іміджеві маркери (запити) для формування позитивного ставлення представників внутрішнього цільової аудиторії (студентів, професорсько-викладацького складу), які є основними учасниками освітнього процесу ЗВО |
606 ## - Предмет |
Предмет |
Освіта. Вища освіта |
606 ## - Предмет |
Предмет |
Освіта. Університети |
606 ## - Предмет |
Предмет |
Паблік рилейшнз |
610 ## - Ключові слова |
Предмет |
<a href="комунікативна компетентність">комунікативна компетентність</a> |
610 ## - Ключові слова |
Предмет |
<a href="вища школа">вища школа</a> |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) |
Предмет |
378.4 Університети |
675 ## - УДК |
Індекс |
378.4 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор запису |
8822 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20191209 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
Бібліотека ІДГУ |
461 ## - Набір |
Ідентифікатор бібліографічного запису |
8765 |
Назва |
Вісник книжкової палати |
Внутрішній код Koha |
9797 |
700 ## - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Автор |
Василенко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання |
Шифр замовлення |
378.4 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Статті з періодики |
Шифр замовлення |
378.4 |