Вплив культури і мистецтва на становлення ціннісно-смислової сфери особистості (Запис № 9598)
[ простий вигляд ]
200 ## - Назва | |
---|---|
Основна назва | Вплив культури і мистецтва на становлення ціннісно-смислової сфери особистості |
Загальне визначення матеріалу носія інформації | Текст |
Перші відомості про відповідальність | Т. Л. Антоненко |
210 ## - Місце та час видання | |
Дата публікації, розповсюдження, тощо | 2020. - № 1 (95) |
540 ## - Додаткова назва застосована каталогізатором | |
Додаткова назва, надана каталогізатором | <a href="Мист-Осв-ж">Мист-Осв-ж</a> |
101 ## - Мова | |
Мова тексту, звукової доріжки тощо | українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва | |
Країна публікації | УКРАЇНА |
215 ## - Фізичний опис | |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа | С. 9-13 |
Інші уточнення фізичних характеристик | Бібліогр.: с. 13 |
327 ## - Примітки | |
Ключові слова | Ключові слова: ціннісно-смислова сфера, особистість, емоційна чутливість, світовідношення. |
330 ## - Короткий зміст | |
Текст примітки | Статтю присвячено дослідженню впливу культури та мистецтва на становлення ціннісно-смислової сфери особистості. Надано характеристику понять «ціннісно-смислова сфера», «культура», «мистецтво». Зазначено, що становлення й активність ціннісно-смислової сфери відбувається під впливом культури та перебуває з нею в діалектичній взаємодії, а основні координати ціннісно-смислової сфери особистості обумовлюються розвитком високоморального світовідношення і життєствердження.<br/><br/>Особливу увагу в статті приділено формуванню культури переживань як найважливішому завданню розвитку особистості. Підкреслено значимість емоційної чутливості, адже завдяки їй людина може або прийняти, або відкинути певні цінності на основі сформованої суб'єктивної ціннісної картини людського життя.<br/><br/>У статті проблема взаємодії ціннісно-смислової сфери особистості й культури розглянута в контексті і духовного розвитку, і духовного зубожіння особистості. Автор наголошує на особливій ролі мистецтва в контексті осмислення взаємодії ціннісно-смислової сфери особистості й культури |
606 ## - Предмет | |
Предмет | Виховання. Естетичне виховання |
606 ## - Предмет | |
Предмет | Мистецтво |
606 ## - Предмет | |
Предмет | Культура |
615 ## - Предметна категорія (попереднє) | |
Предмет | 7 МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ |
675 ## - УДК | |
Індекс | 7 |
001 - Ідентифікатор запису | |
Ідентифікатор запису | 9598 |
100 ## - Дані загальної обробки | |
Дані загальної обробки | 20200420 ukry50 |
801 ## - Джерело походження запису | |
Країна | УКРАЇНА |
Установа | Бібліотека ІДГУ |
461 ## - Набір | |
Ідентифікатор бібліографічного запису | 9584 |
Назва | Мистецтво та освіта |
Внутрішній код Koha | 10700 |
700 ## - Особисте ім’я | |
Код відношення | Автор |
Автор | Антоненко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу | Т. Л. |
852 ## - Місцезнаходження та шифр зберігання | |
Шифр замовлення | 7 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Тип одиниці (рівень запису) | Статті з періодики |
Шифр замовлення | 7 |
Статус вилучення | Стан пошкодження | Статус втрати/відсутності | Джерело класифікації чи схема поличного розташування | Дата надходження | Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код | Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код | Поличкове розташування | Штрих-код | Дата останнього редагування примірника | Дата, коли останній раз бачено примірник | Повний (примірниковий) шифр збереження | Тип обігу (не для випожичання) | Тип одиниці (рівень примірника) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Універсальна десяткова класифікація (УДК) | 20/04/2020 | Читальний зал (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) | Систематична картотека (бібліографія) | PER20040093 | 2020-09-25 10:02:11 | 20/04/2020 | 7 | Статті з періодики |