Професійна педагогіка [Текст] : підручник / О. В. Грабовський, А. В. Коломієць, О. С. Савєльєва [та ін.] ; за заг. ред. А. В. Семенової
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Одеса : Бондаренко М. О., 2020Опис: 575 с. : табл., рис : Бібліогр. в кінці розд. - 500 пр ; 70х100/16.ISBN: 978-617-78-29-18-7.Примітки про зміст: Ключові слова: освітні інновації, професійна діяльність викладача, професійна освіта Анотація: У підручнику викладено загальні засади професійної педагогіки: предмет, функції, особливості проведення досліджень у професійній освіті; проаналізовано проблеми змісту й методів навчання у закладі вищої освіти, контролю і оцінювання якості навчально-професійних досягнень студентів; висвітлено питання стандартизації і освітніх вимірювань у вищій школі. Матеріал викладено на засадах студентоцентрованої, компетентнісної освіти. Формуванню педагогічних компетентностей, навичок навчання і викладання сприятимуть діалогічний стиль інформаційного, рефлексивного та практичного блоків, додатки та предметний покажчик. Для студентів-магістрантів, викладачів закладів вищої освіти, розробників освітніх програм та освітніх компонент, аспірантів, методистів вищої школи.Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вища освіта | ПедагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Підручники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 378(075.8) /П84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML20090069 |
Рекомендовано Інститутом вищої освіти НАПН України
(протокол № 14/3 від 27.12.2019)
Рекомендовано до друку вченою радою Одеської державної академії технічного регулювання та якості
(протокол № 2 від 28.09.2019)
Ключові слова: освітні інновації, професійна діяльність викладача, професійна освіта
У підручнику викладено загальні засади професійної педагогіки: предмет, функції, особливості проведення досліджень у професійній освіті; проаналізовано проблеми змісту й методів навчання у закладі вищої освіти, контролю і оцінювання якості навчально-професійних досягнень студентів; висвітлено питання стандартизації і освітніх вимірювань у вищій школі. Матеріал викладено на засадах студентоцентрованої, компетентнісної освіти. Формуванню педагогічних компетентностей, навичок навчання і викладання сприятимуть діалогічний стиль інформаційного, рефлексивного та практичного блоків, додатки та предметний покажчик.
Для студентів-магістрантів, викладачів закладів вищої освіти, розробників освітніх програм та освітніх компонент, аспірантів, методистів вищої школи
Немає коментарів для цієї одиниці.