Виховання культури гідності молодших школярів у позаурочній діяльності [Текст] : метод. рекомендації / В. А. Киричок, О. В. Роговець ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014Опис: 214 с. : Бібліогр.: с. 78-79. - 300 пр. ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-189-291-9.Примітки про зміст: Ключові слова: гідність, позакласна робота, позашкільна діяльність Анотація: Методичні рекомендації розкривають зміст, сучасні форми та методи виховання культури гідності (особистої, людської та національної) молодших школярів у позаурочній діяльності на засадах гуманістичної моралі; особлива увага приділена реалізації рефлексивно-експліцитного методу виховання з урахуванням вікових особливостей учнів. Означений комплекс форм і методів сприяє розвитку критичного мислення школярів, залученню їх до виховної взаємодії, що покращує період адаптації першокласників, учнів 2-4 класів як до умов шкільного колективу, так і до умов сучасного українського соціуму. Методичні рекомендації адресовані вчителям початкових класів,вихователям, методистам, практичним педагогам, студентам педагогічних вузів, батькам..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 373.3:17.022.1](072) /К 43 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML21020075 |
Рекомендовано вченою радою Інституту проблем виховання НАПН
України (протокол № 9 від 28 жовтня 2013 р.)
Ключові слова: гідність, позакласна робота, позашкільна діяльність
Методичні рекомендації розкривають зміст, сучасні форми та методи виховання культури гідності (особистої, людської та національної) молодших школярів у позаурочній діяльності на засадах гуманістичної моралі; особлива увага приділена реалізації рефлексивно-експліцитного методу виховання з урахуванням вікових особливостей учнів. Означений комплекс форм і методів сприяє розвитку критичного мислення школярів, залученню їх до виховної взаємодії, що покращує
період адаптації першокласників, учнів 2-4 класів як до умов шкільного колективу, так і до умов сучасного українського соціуму.
Методичні рекомендації адресовані вчителям початкових класів,вихователям, методистам, практичним педагогам, студентам педагогічних вузів, батькам.
Немає коментарів для цієї одиниці.