Педагогіка [Текст] : навч. посіб. / М. І. Пащенко, І. В. Красноштан ; Мін-во освіти і науки України, УДПУ ім. Павла Тичини

Основний автор-особа: Автор, Пащенко, М. І.Альтернативний автор-особа: Автор, Красноштан, І. В.Вторинний автор-особа: Рецензент, Побірченко, Н. С., д-р пед. наук, проф.;Рецензент, Шахов, В. І., д-р пед. наук, проф.;Рецензент, Біда, О. А., д-р пед. наук, проф.Колективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, Міністерство освіти і науки України;Організація, під егідою якої видано, Уманський державний педагогічний університет ім. Павла ТичиниМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ЦУЛ, 2020Опис: 228 с. : Бібліогр.: с. 224-226. - 300 пр. ; 60х84 1/16.ISBN: 978-617-673-239-6.Примітки про зміст: Ключові слова: теорія навчання, теорія виховання, інновації Анотація: Навчальний посібник сприяє оволодінню студентами теоретичних основ сучасної педагогічної науки, розвитку професійного мислення та готує студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи у новій національній школі та спрямовує досвід самооцінки і самоаналізу педагогічних явищ і ситуацій, вміння моделювати навчально-виховний процес і формує професійну самосвідомість..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | Вища освіта
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд 37.01(075.8)/П 24 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно AN21030132

Ключові слова: теорія навчання, теорія виховання, інновації

Навчальний посібник сприяє оволодінню студентами теоретичних основ сучасної педагогічної науки, розвитку професійного мислення та готує студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи у новій національній школі та спрямовує досвід самооцінки і самоаналізу педагогічних явищ і ситуацій, вміння моделювати навчально-виховний процес і формує професійну самосвідомість.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха