Основи теорії і практики логодидактики [Електронний документ] : підручник для вищих навчальних закладів / В. В. Тарасун ; МОН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : «Каравела», 2017Опис: 316 с.ISBN: 978-996-222-3991-2.Класифікація: 378.3Примітки про зміст: логодидактика, порушення мовлення, нейропсихологічні методи корекції Ресурси он-лайн: репозитарій НПУ ім. М. П. ДрагомановаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Open access document | Електронний читальний зал | Електронний читальний зал | Доступно |
У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини
логодидактика, порушення мовлення, нейропсихологічні методи корекції
Немає коментарів для цієї одиниці.