Маркетинг. Менеджмент. Інновації [Електронний документ] : монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка

Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010Опис: 621 с.Класифікація: 658Примітки про зміст: маркетинг, менеджмент, інновації Ресурси он-лайн: репозитарій СДПУ ім. А.С.Макаренка
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Open access document Open access document Електронний читальний зал Електронний читальний зал Доступно

У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.

маркетинг, менеджмент, інновації

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха