Репрезентація національної ідентичності у просторі сучасної освіти [Електронний документ] : автореферат дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 - філософія освіти / Чжан Сінь ; [наук. керівник Боднар К. А.] ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : 2018Опис: 17 с.Класифікація: 130.2:37. 01 (477)Примітки про зміст: освітній простір, національна ідентичність, глобалізація, мовні репрезентації, східна освітня модель, гуманістичні цінності, інтеркультурна освітня комунікація Ресурси он-лайн: репозитарій НПУ ім. М. П. ДрагомановаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Open access document | Електронний читальний зал | Електронний читальний зал | Доступно |
Дисертація присвячена визначенню особливостей та основних тенденцій самоствердження національної ідентичності у наднаціональних освітніх просторах. У роботі концептуалізовано трансверсальні мовні репрезентації національної ідентичності у глобальному і локальних просторах сучасної освіти. Визначено, що збереження і ствердження національної ідентичності у глобальному освітньому просторі через її мовні репрезентації може здійснюватись як за моделлю мовної закритості (капсуалізації), так і через трансверсальні комунікативні переходи у глокалізованих освітніх просторах з розширеною мережею інтеркультурних освітніх комунікацій. Концептуалізовано суспільну доцільність пріоритетності утвердження гуманістичних, а не матеріальних цінностей в освіті та вихованні. Українська мова постає як мезочинник суспільних інтеграцій, який забезпечує узгодженість інформаційних, аксіологічних та комунікативних завдань мови при наданні освіти.
освітній простір, національна ідентичність, глобалізація, мовні репрезентації, східна освітня модель, гуманістичні цінності, інтеркультурна освітня комунікація
Немає коментарів для цієї одиниці.