Освіта України і науково-технічний та соціальний прогрес: історія, досвід, уроки [Текст] : [монографія] / В. М. Курило, В. П. Шепотько
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Деміур, 2006Опис: 432 с. : табл. : Бібліогр.: с. 405-418.- 1000 пр. (в опр.) ; 84х108/32.ISBN: 966-7780-14-7.Примітки про зміст: Ключові слова: Соціально-економічні передумови перебудови роботи загальноосвітньої школи. Взаємовплив науково-технічного і соціального прогресу на розвиток загальноосвітньої школиє Перебудова загальноосвітної школи на шляху до вирішення завдань обов'язкової середньої освіти. Робота органів і установ народної освіти по здійсненню обов'язкового середнього навчання молоді. Соціально-економічні та педагогічні проблеми добору, використання і творчого зростання педагогічних кадрів. Педагогічна освіта. Удосконалення підготовки молодих спеціалістів. Загальноосвітня школа на новому етапі. Соціальна роль загальноосвітній школи Анотація: У монографії досліджується становлення і розвиток загальноосвітньої школи в контексті суспільно-політичного життя України, вплив на цей процес науково-технічного прогресу. На великому фактичному матеріалі розкривається досвід роботи освітніх установ, їх здобудки і прорахунки в навчанні і вихованні підростаючих поколінь, починаючи 3 1917 до 1987 років. Проаналізовано шкільну практику українських урядів від Центральної Ради до УРСР, соціальну роль загальноосвітній школи в зростанні освітнього рівня народу: ліквідації неписьменності, здійсненні семірічної (восьмирічної) та загальної середньої освіти в Україні. Адресується науковцям, викладачам, аспирантам, студентам, учителям та всім, хто цікавиться розвитком національної освіти..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 001 НаукаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 37:001.89](477)(091) /К 93 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN21050027 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова: Соціально-економічні передумови перебудови роботи загальноосвітньої школи. Взаємовплив науково-технічного і соціального прогресу на розвиток загальноосвітньої школиє Перебудова загальноосвітної школи на шляху до вирішення завдань обов'язкової середньої освіти. Робота органів і установ народної освіти по здійсненню обов'язкового середнього навчання молоді. Соціально-економічні та педагогічні проблеми добору, використання і творчого зростання педагогічних кадрів. Педагогічна освіта. Удосконалення підготовки молодих спеціалістів. Загальноосвітня школа на новому етапі. Соціальна роль загальноосвітній школи.
У монографії досліджується становлення і розвиток загальноосвітньої школи в контексті суспільно-політичного життя України, вплив на цей процес науково-технічного прогресу. На великому фактичному матеріалі розкривається досвід роботи освітніх установ, їх здобудки і прорахунки в навчанні і вихованні підростаючих поколінь, починаючи 3 1917 до 1987 років. Проаналізовано шкільну практику українських урядів від Центральної Ради до УРСР, соціальну роль загальноосвітній школи в зростанні освітнього рівня народу: ліквідації неписьменності, здійсненні семірічної (восьмирічної) та загальної середньої освіти в Україні. Адресується науковцям, викладачам, аспирантам, студентам, учителям та всім, хто цікавиться розвитком національної освіти.
Немає коментарів для цієї одиниці.