Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти : витоки, становлення та розвиток (кінець ХІХ – перша половина ХХ ст.) [Електронний документ] : монографія / М. О. Супрун

Основний автор-особа: Супрун, М. О.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Вид. Паливода А. В., 2005Опис: 328 с.ISBN: 966-8037-52-9.Класифікація: 376. 433 (091) (477) «19/20»Примітки про зміст: спеціальна школа для дітей з особливими освітніми потребами,школярі з інтелектуальними,порушеннями,корекційне виховання,корекційне навчання,учні допоміжної школи, навчання Ресурси он-лайн: репозитарій НПУ ім. М. П. Драгоманова
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Open access document Open access document Електронний читальний зал Електронний читальний зал Доступно

Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку вітчизняної теорії та практики корекційного навчання учнів допоміжних шкіл. У історико-педагогічному ракурсі розглядаються компоненти педагогічного процесу: організація, зміст, методика. Визначені основні періоди й етапи становлення та розвитку корекційного навчання дітей із особливими потребами, висвітлено його основні тенденції, починаючи з другої половини ХІХ – до середини ХХ ст. Книга розрахована на наукових працівників, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією спеціальної педагогіки.

спеціальна школа для дітей з особливими освітніми потребами,школярі з інтелектуальними,порушеннями,корекційне виховання,корекційне навчання,учні допоміжної школи, навчання

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха