Соцiальна педагогіка [Текст] : пiдручник / М. Б. Євтух, О. П. Сердюк ; МАУП

Основний автор-особа: Автор, Євтух, М. Б.Альтернативний автор-особа: Автор, Сердюк, О. П.Вторинний автор-особа: Рецензент, Кушнаренко, Н. В., д-р пед. наук, проф.;Рецензент, Слободяник, М. С., д-р іст. наук, чл.-кор. МАІ;Рецензент, Хоружа, Л. Л., канд. пед. наукКолективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, Міжрегіональна Академія управління персоналомМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-ге вид., стереотип.Вихідні дані: Київ : МАУП, 2003Опис: 232 с. : Бібліогр.: с. 221-226. - 5000 пр. (в опр.) ; 60х84/16.ISBN: 966-608-307-8.Примітки про зміст: Ключові слова: соціальний педагог, соціально-педагогічна діяльність, соціалізація особистості, сім'я, соціальна підтримка, соціальні групи, народна педагогіка, соціальна адаптація Анотація: Де взяти державний лад з "людським обличчям", як сформувати особистість, щоб вона увійшла в соціум і не тільки не вступала з ним в антагоністичні суперечності, а, надихаючись, збагачувала його своєю власною життєдіяльністю? як реалізувати"золоте" правило: стався до людини так, як би ти хотів, щоб ставились до тебе інші? Саме ці актуальні проблеми потрапили в поле зору авторів підручника для студентів. які вивчають соціально-педагогічні механізми сприяння демократичному саморухові сіспільства..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.013.42 Соціальна педагогіка
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Підручники Підручники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд 37.013.42(075.8)/Є 27 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно AN21070045

Гриф МОН

Ключові слова: соціальний педагог, соціально-педагогічна діяльність, соціалізація особистості, сім'я, соціальна підтримка, соціальні групи, народна педагогіка, соціальна адаптація

Де взяти державний лад з "людським обличчям", як сформувати особистість, щоб вона увійшла в соціум і не тільки не вступала з ним в антагоністичні суперечності, а, надихаючись, збагачувала його своєю власною життєдіяльністю? як реалізувати"золоте" правило: стався до людини так, як би ти хотів, щоб ставились до тебе інші? Саме ці актуальні проблеми потрапили в поле зору авторів підручника для студентів. які вивчають соціально-педагогічні механізми сприяння демократичному саморухові сіспільства.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха