Дитина у складних життєвих обставинах:соціально-педагогічне забезпечення прав [Текст] : монографія / Ж. В. Петрочко
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Рівне : видавець О. Зень, 2010Опис: 368 с : Бібліограф.: с. 330-367. - 300 прим. ; 60х80/16.ISBN: 978-966-2096-98-9.Примітки про зміст: Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність Анотація: У монографії розкрито теоретико-методологічні засади забезпечення прав дітей; окреслено концептуальні основи соціально-педагогічного забезпечення прав дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в Україні; охарактеризовано загальну технологію цього процесу на діяльнісно-професійному рівні; проаналізовано зміст, теоретико-методичне підгрунтя та досвід здійснення оцінки потреб дитини та її сім'ї; розкрито особливості соціально-педагогічного забезпечення прав дітей вразливих груп; описано специфіку підготовки фахівців до такої діяльності. Для науковців, аспірантів і студентів педагогічних університетів, соціальних працівників і соціальних педагогів, які працюють у сфері соціально-педагогічної роботи з дітьми.Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.013.42 Соціальна педагогіка 35 Державне адміністративне управління. Уряд. Військова справа Список(и), у яких присутня ця одиниця: Соціальна робота | Право. ЮриспруденціяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 37.013.42:351.84(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN21080035 |
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем вихованняНАПН України (Протокол № 8 від 04.10.2010 р.)
Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність
У монографії розкрито теоретико-методологічні засади забезпечення прав дітей; окреслено концептуальні основи соціально-педагогічного забезпечення прав дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в Україні; охарактеризовано загальну технологію цього процесу на діяльнісно-професійному рівні; проаналізовано зміст, теоретико-методичне підгрунтя та досвід здійснення оцінки потреб дитини та її сім'ї; розкрито особливості соціально-педагогічного забезпечення прав дітей вразливих груп; описано специфіку підготовки фахівців до такої діяльності. Для науковців, аспірантів і студентів педагогічних університетів, соціальних працівників і соціальних педагогів, які працюють у сфері соціально-педагогічної роботи з дітьми
Немає коментарів для цієї одиниці.