Педагогіка [Текст] : посібник / Н. П. Волкова

Основний автор-особа: Автор, Волкова, Н. П.Вторинний автор-особа: Рецензент, Кравець, В. П., д-р пед. наук, проф.;Рецензент, Тарнопольський, О. Б., д-р пед. наук, проф.Колективний автор (вторинний): Видавець, ВД "Академія"Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Академія, 2002Опис: 576 с. : Бібліогр.: с. 575. - б. т. (в опр.) ; 84х108/32.ISBN: 966-580-109-0.Серія: "Альма-матер"Примітки про зміст: Ключові слова: науково-педагогічні дослідження, виховна робота, сім'я, дидактика, система освіти в Україні, освітні інновації, комунікація вербальна, невербальна, конфлікти, обдаровані діти, особистісно орієнтоване навчання, історія педагогіки Анотація: У посібнику , враховуючи інноваційність української школи, розкрито загальні засади педагогіки, теорії виховання і навчання учнів, управління загальноосвітньою школою, розвиток українського та європейського шкільництва від початків до сьогодення. Значну увагу приділено новітнім педагогічним технологіям з урахуванням сучасних тенденцій розвитку суспільства, дитячого, молодіжного середовища, а також пошуків і надбань теперішньої педагогічної науки та практики. Адресований студентам вищих навчальних закладів.Прислужиться педагогам-практикам..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд 37.01(477)(075.8) /В 67 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно AN21080036

Гриф МОН

Ключові слова: науково-педагогічні дослідження, виховна робота, сім'я, дидактика, система освіти в Україні, освітні інновації, комунікація вербальна, невербальна, конфлікти, обдаровані діти, особистісно орієнтоване навчання, історія педагогіки

У посібнику , враховуючи інноваційність української школи, розкрито загальні засади педагогіки, теорії виховання і навчання учнів, управління загальноосвітньою школою, розвиток українського та європейського шкільництва від початків до сьогодення. Значну увагу приділено новітнім педагогічним технологіям з урахуванням сучасних тенденцій розвитку суспільства, дитячого, молодіжного середовища, а також пошуків і надбань теперішньої педагогічної науки та практики. Адресований студентам вищих навчальних закладів.Прислужиться педагогам-практикам.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха