Навчання в русі. Здоров’язбережувальні педагогічні технології для дошкільнят та учнів [Електронний документ] : навч. посібник / О. Д. Дубогай, А. В. Цьось.

Основний автор-особа: Дубогай, , О. Д. Альтернативний автор-особа: Цьось, А. В.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Луцьк : Вежа-Друк, 2017Опис: 324 с.ISBN: 978-966-940-073-4.Класифікація: 373.016:796Примітки про зміст: рухливі ігри, комплексне використання оздоровчих засобів, психофізіологічні особливості дитини, профілактично-оздоровча робота в школі, українські народні ігри Ресурси он-лайн: репозитарий ВНУ ім. Л. Українки
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Open access document Open access document Електронний читальний зал Електронний читальний зал Доступно

У виданні розкрито здоров’язберігальну дидактичну модель «навчання в русі». Її основу становлять комплекси засобів, методів, форм фізичного виховання для дітей різного віку, які реалізовуються з опорою на взаємозв’язок «сім’я – дошкільний заклад – школа». Технології «навчання в русі» передбачають зміну діяльності, чергування інтелектуального, емоційного та рухового її видів для індивідуальної, парної, групової форм роботи, що стимулює мислення дітей, активізовує рухову активність, запобігає виникненню розумової втоми, розвиває відповідальність, уміння поважати позицію інших за рахунок створення ігрових ситуацій, нестандартних інтегрованих уроків.

рухливі ігри, комплексне використання оздоровчих засобів, психофізіологічні особливості дитини,
профілактично-оздоровча робота в школі, українські народні ігри

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха