Організація та планування діяльності туристичних підприємств [Текст] : навч. посіб. / М. П. Мальська , О. Ю. Бордун

Основний автор-особа: Автор, Мальська, М. П.Альтернативний автор-особа: Автор, Бордун, О. Ю.Вторинний автор-особа: Рецензент, Кравців, В. С.;Рецензент, Руденко , В. П. Колективний автор (вторинний): Видавець, Центр учбової літературиМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2012Опис: 248 с. : Бмблиограф.: с. 243-246. - б.т. ; 60х84 1/16.ISBN: 978-611-01-0292-6.Примітки про зміст: Ключові слова:туризм, економіка, проекти, управління Анотація: В посібнику викладений зміст лекційного матеріалу курсу «Організація та планування діяльності туристичних установ». Посібник розкриває зміст проведення планування на туристичних фірмах. Поглиблює теоретичні знання та методологічну основу здійснення техніко-, економіко- та бізнес-планування на туристичних підприємствах. Також практичні завдання допоможуть студентам оволодіти теоретичними знаннями на практиці. Для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати в сфері туризму, а також усіх зацікавлених фахівців, які займаються організацією, плануванням і управлінням туристичним господарством.Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 338.48 Туризм. Економіка туризму Список(и), у яких присутня ця одиниця: Туризм | Менеджмент
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд 338.48(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно AN21100033

Рекомендовано до друку Вченою радою географічного факультету Львівського національного університету Імені Івана Франка
(Протокол № 10 від 20.04.2011 р.)

Ключові слова:туризм, економіка, проекти, управління

В посібнику викладений зміст лекційного матеріалу курсу «Організація та планування діяльності туристичних установ». Посібник розкриває зміст проведення планування на туристичних фірмах. Поглиблює теоретичні знання та методологічну основу здійснення техніко-, економіко- та бізнес-планування на туристичних підприємствах. Також практичні завдання допоможуть студентам оволодіти теоретичними знаннями на практиці.
Для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати в сфері туризму, а також усіх зацікавлених фахівців, які займаються організацією, плануванням і управлінням туристичним господарством

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха