Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу [Текст] : колект. моногр. / [О. Я. Савченко, Н. М. Бібік, Т. М. Байбара та ін. ; ред. С. В. Бартош] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Педагогічна думка, 2012Опис: 191 с. : іл., табл., рис. : Бібліогр.: с. 183-191 (183 назви), в кінці розд. та в підрядк. прим. - 300 пр. ; 60х90 1/16.ISBN: 978-966-644-297-3.Примітки про зміст: Ключові слова: перевірка знань, оцінювання знань, контроль знань, молодші школярі Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа Список(и), у яких присутня ця одиниця: ПедагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Наукові видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 373.3.091.26 /Д 44 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN21120087 |
У монографії розглядаються стан проблеми дослідження в історичній ретроспективі, ґрунтовно охарактеризовано базові поняття контролю і оцінювання; теорія і практика компетентнісного підходу на дидактичному і методичному рівня; інноваційні форми контролю (тестування, портфоліо), методика державної підсумкової атестації; зарубіжний досвід контролю і оцінювання.
Книгу адресовано науковцям, методистам, викладачам, вчителям, студентам педагогічних факультетів.
Рекомендована до друку вченою радою Інституту педагогіки НАПН України
(протокол № 9 від 27 вересня 2012 р.).
Авт. зазначено в змісті.
Ключові слова: перевірка знань, оцінювання знань, контроль знань, молодші школярі
Немає коментарів для цієї одиниці.