Психологічні ігри з елементами тренінгів у початковій школі: вчителю та психологу [Текст] : [навч.-метод. посіб.] / С. В. Баришполь ; [гол. ред. Ю. Є. Бардакова]
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Харків : Основа, 2020Опис: 158 с. : іл. : Бібліогр.: с. 157-158. - б. т. ; 60х90/16.ISBN: 978-617-00-3605-6.Примітки про зміст: Ключові слова: початкова школа, психологія особистості, адаптація до школи, толераетність, комунікативність Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія 373.3 Початкова школа Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 159.922.7:373.3](075) /Б 24 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN22030015 |
Матеріали посібника дібрано відповідно до вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти та положень Концепції «Нова українська школа». Психологічні ігри та вправи з елементами тренінгів спрямовані на формування і розвиток в учнів початкової школи таких якостей особистості, як комунікативність, позитивне ставлення до світу/себе/інших, адекватна самооцінка, здатність ухвалювати самостійні рішення, розрізняти почуття й емоції, допитливість, готовність до взаємодії, здатність співчувати й надавати допомогу, толерантність тощо.
Посібник містить вправи адаптаційного періоду; ігри, що сприяють розвитку мислення; ігри, спрямовані на корекцію особистісних якостей; інклюзивну ігротеку; цикли тренінгових занять; ігрові діагностичні методики.
Для вчителів початкової школи, практичних психологів, спеціалістів закладів позашкільної освіти, батьків.
У надзаг.: Посібник для вчителя та психолога. Нова українська школа.
Ключові слова: початкова школа, психологія особистості, адаптація до школи, толераетність, комунікативність
Немає коментарів для цієї одиниці.