Виховання почуття метроритму в хореографів / Людмила Хоцяновська

Набір: 1209, Студії мистецтвознавчі, 1400Основний автор-особа: Автор, Хоцяновська , Л.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — Чис. 1 (61)Опис: С. 30-35Примітки про зміст: Ключові слова: метроритм | танець | ритмічна фігура | синкопа | пунктир | тактування Анотація: У статті розглянуто питання виховання відчуття метроритму в хореографів. Проаналізовано музично-теоретичні та психологічні засади метроритму, описано етапи роботи над розвитком метроритму на основі ритмічного сольфеджіо. Окреслено проблему приділення недостатньої уваги до розвитку метроритму на уроках сольфеджіо внаслідок домінування роботи над вокально-інтонаційними навичками. Наголошено на необхідності комплексного підходу під час формування професійної компетентності майбутніх хореографів, зокрема в таких дисциплінах, як історія танцю, музична література (українська й зарубіжна), сольфеджіо, загальне фортепіано тощо. .Найменування теми як предметна рубрика: Мистецтво. Хореографічне мистецтво Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 792.8 Хореографічні вистави. Хореографія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 792.8 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18060709
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 7 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18060703

Ключові слова: метроритм | танець | ритмічна фігура | синкопа | пунктир | тактування

У статті розглянуто питання виховання відчуття метроритму в хореографів. Проаналізовано музично-теоретичні та психологічні засади метроритму, описано етапи роботи над розвитком метроритму на основі ритмічного сольфеджіо. Окреслено проблему приділення недостатньої уваги до розвитку метроритму на уроках сольфеджіо внаслідок домінування роботи над вокально-інтонаційними навичками. Наголошено на необхідності комплексного підходу під час формування професійної компетентності майбутніх хореографів, зокрема в таких дисциплінах, як історія танцю, музична література (українська й зарубіжна), сольфеджіо, загальне фортепіано тощо.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха