Методи формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів англійської мови у Великій Британії [Текст] / В. Перевознюк
Набір: 11997, Український педагогічний журнал, 13381Мова: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2021. - № 4Опис: С. 48-53 : Бібліогр.: с. 52-53Примітки про зміст: Ключові слова: самоосвітня компетентність; вчителі англійської мови; форми; методи; труднощі; Великобританія; європейська освіта Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Вища освіта Географічна назва як предметна рубрика: 4901Тематика: 1178Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайтіТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 378 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22020017 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
У статті розкривається досвід формування самоосвітньої компетентності учителів англійської мови у Великобританії. Сутність самоосвітньої компетентності вчителя визначено як його здатність здійснювати самоосвітню діяльність та вчитися протягом усього життя, що передбачає потребу людини у саморозвитку та готовність задовольнити свої пізнавальні потреби шляхом оволодіння знаннями, уміннями, навичками та системою цінностей у певній сфері, що виявляється у здатності організовувати самоосвітню діяльність, контролювати процес розвитку та коригувати його відповідно до потреб та завдань з метою досягнення високого рівня професійних навичок та особистісного розвитку. Охарактеризовано форми та методи формування самоосвітньої компетентності вчителя англійської мови у вищих навчальних закладах Великобританії. Виявлено труднощі, що виникають у процесі формування самоосвітньої компетентності вчителів англійської мови у Великобританії.
Ключові слова: самоосвітня компетентність; вчителі англійської мови; форми; методи; труднощі; Великобританія; європейська освіта
Немає коментарів для цієї одиниці.