Традиції та інновації у проєктуванні освітнього середовища сучасної гімназії [Текст] / С. Трубачева, О. Мушка
Набір: 11997, Український педагогічний журнал, 13381Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2021. - № 4Опис: С. 142-148 : Бібліогр.: с. 147-148Примітки про зміст: Ключові слова: освіта; освітнє середовище; гімназія; принципи проєктування освітнього середовища Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа 373.5 Середня школа Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайтіТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 373.3/.5 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22020017 |
Стаття присвячена аналізу, систематизації та узагальненню основних методологічних та дидактичних положень, які покладені в основу сучасного етапу проєктування освітнього середовища гімназії як закладу загальної середньої освіти ІІ ступеня. Процес проєктування моделі освітнього середовища гімназії передбачає такі аспекти: концептуальний, організаційно-управлінський, змістовий, технологічний. Розкривається сутність як актуальних традиційних, так й інноваційних принципів проєктування кожного з висвітлених складників освітнього середовища. Аналізуються шляхи їх реалізації в сучасному освітньому процесі гімназії.
Ключові слова: освіта; освітнє середовище; гімназія; принципи проєктування освітнього середовища
Немає коментарів для цієї одиниці.