Можливості інтеграції елементів медіадидактики у шкільну мовно-літературну освіту [Текст] / Г. Корицька, С. Богдзієвич

Набір: 11997, Український педагогічний журнал, 13381Основний автор-особа: Автор, Корицька, Г.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2021. - № 4Опис: С. 171-179 : Бібліогр.: с. 177-178Примітки про зміст: Ключові слова: освіта; українська мова та література; медіаосвіта; медіадидактика, медіакомпетентність, формування медіаграмотності Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Вища освіта Тематика: 920Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) 37.091.33 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER22020017

У статті розглянуто загальні особливості інтеграції елементів медіадидактики восвітній процес, зокрема на уроках української мови та літератури. Виявлено протиріччя, що стосуються навчання/вивчення української в медіаосвітньому середовищі, окреслено певні переваги інтеграції медіа, що забезпечуватиме вивчення предмета на засадах медіадидактики. Увагу фіксовано на медіадидактичному моделюванні навчальних дій школярів під час використання медіапродуктів із метою виконання навчальних вправ. Розроблена авторами система завдань передбачає формування медіакомпетентності й досягнення очікуваних результатів. Аргументовано, що навчання здобувачів освіти на засадах медіадидактики сприятиме активізації пізнавальної діяльності, формуватиме інфомедійну грамотність, культуру. Виявлено наукові перспективні напрями модернізації шкільної освіти вумовах розвитку медіадидактики.

Ключові слова: освіта; українська мова та література; медіаосвіта; медіадидактика, медіакомпетентність, формування медіаграмотності

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха